Monday 16 December 2013

Christmas shopping


Hello everyone! Today is a good day :) I finally got my laptop back!! So be prepared for lots of new posts! Today I'm sharing with you the outfit I wore on Saturday to go Christmas shopping! Like every year I'm sooo behind T_T  what about you? Are you done with your presents?
Have a beautiful day!

-

Ciao a tutti!! La settimana non poteva iniziare in un modo migliore :) Finalmente ho ripreso il mio portatile dall'assistenza!! Quindi preparatevi per un sacco di nuovi post! Oggi invece voglio mostrarvi il look che ho indossato sabato, giornata che ho dedicato agli acquisti di Natale. Come ogni anno sono indietrissimo T_T e voi invece? Avete a che punto siete con i regali?
Buona giornata!

xoxo

C


I'm wearing: Whistlers sweater, Zara jeans, Ugg boots, Vintage bracelet, House of Harlow 1960 necklace, Louis Vuitton bag.

7 comments:

  1. you look so cute!! Christmas shopping is fun!

    ReplyDelete
  2. adoro i boots modello UGG...soprattutto di quella lunghezza...
    xoxo
    buona serata cara

    ReplyDelete
  3. l'outfit perfetto per una frenetica giornata di shopping!!
    io piĆ¹ di indietro ancora nn ho neppure pensato ai regali

    ReplyDelete
  4. Stai benissimo, mi piace molto la borsa!
    Alessandra
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
  5. bella bella :)
    adoro la borsa!


    www.vanillaandsoap.com
    newpost

    ReplyDelete
  6. Beautiful as always!
    Nice to see you again my dear!

    ReplyDelete