Friday 20 February 2015

February wish list


1. Miu Miu sunglasses
2. Elizabeh and James Nirvana White perfume
3. Pineapple jewelry box
4. Zara collar dress
5. Lulu Frost earrings
6. Balenciaga mini city bag


Hello everyone! Time to share my February wish list :) To be honest with you I'm feeling quite fed up with Winter and I'm really looking forward to Spring, longer days and sunny weather but let's get bakc to my wish list, shall we?! At the moment I'm really into mini bags, fun fact, considering I always tend to bring lots of stuff with me XD my favourite right now is Balenciaga mini city, so cute! I also really love the combination of black and gold and I wouldn't mind adding to my collection a new pair of sunnies! I'd been very curious to try Elizabeth and James new fragrance, the packaging looks so chic! I hope you like it and let me know what's on your wish list this month!!

-

Ciao a tutti! È il momento di condividere con voi la mia wish list di Febbraio :) Sinceramente sono un po' stufa dell'Inverno e la cosa che desidero di più è l'arrivo della Primavera, le giornate più lunghe, il sole...ma torniamo alla mia wish list, giusto?! Al momento sono fissata con le mini borse, cosa buffa, considerando il fatto che di solito mi porto dietro il mondo XD la mia preferita, al momento, è la mini city di Balenciaga, non è deliziosa? Mi piace moltissimo anche la combinazione tra nero e oro e non mi dispiacerebbe aggiungere alla mia collezione, un nuovo paio di occhiali da sole! Sono curiosissima di provare il nuovo profumo di Elizabeth and James, la confezione è davvero chic e sono sicura che mi piacerebbe anche il profumo! Spero che il post vi sia piaciuto e non dimenticate di farmi sapere cosa c'è nelle vostre wish list questo mese!!

xoxo

C


1 comment: