Monday 25 May 2015

May wish list



1. Dior So Real black sunglasses
2. Eiffel Tower copper scissor
3. Aquazzura Christy flats
4. Helumt Lang Gala stretch-twill blazer
5. Lulu Frost for J. Crew stone-crystal necklace
6. Céline nano luggage bag

Hi everyone, so it's monday again...and I think this is the perfect time to have some fun and show you my wish list! As you can see I'm really into black at the moment...to be completely honest with you I'm always into black XD I'm lusting over those Dior sunnies, aren't they gorgeous? I like their simple yet edgy shape and I'd love to try them on to see if the suit me, since with sunglasses you'll never know. Lace up flats are super popular right now and my favourite are Aquazzura Christy flats. I love the little, golden heel and the laces give the shoes a very sexy vibe. I hope you enjoyed my May wish list and I wish you all a nice day!

-

Ciao a tutti, è di nuovo lunedì...quindi ho pensato che fosse il momento perfetto per divertirci un po' insieme, esplorando la mia wish list! Come potete vedere, al momento sono fissata con il nero...a dire il vero, sono sempre fissata con il nero, ma va beh XD Adoro questi occhiali da sole di Dior, li trovo davvero originali, pur essendo minimali nella forma. Mi piacerebbe molto provarli, per vedere se mi stanno bene, visto che con gli occhiali da sole non si sa mai. Le ballerine con i lacci sono molto popolari al momento e le mie preferite sono le Christy di Aquazzurra. Trovo che il piccolo tacco dorato sia delizioso e i lacci diano alla scarpa un tocco super femminile. Spero che la mia wish list del mese vi sia piaciuta e vi auguro una buona giornata!

xoxo

C

No comments:

Post a Comment